UA-127719102-1

Figyeljünk Önmagunkra!

- Ahol a figyelem ott az energia.

- Szóval akkor minden egyes pillanatban figyelnem kell arra, hogy mire is gondolok?

A mi agyunk alapból könnyebben rááll a negatív dolgokra. Valahogy gyorsabban azonosulunk vele. De mindegy is miért, inkább az a fontos, hogy mit tehetünk magunkért!
Ha megfigyeljük egy napunkat észrevehetjük, hogy minden gondolatunk alapja a félelem és a kételkedés. A leggyakoribb problémák: kapcsolatok, pénz, karrier, egészség. (de gondolom ezt mindenki tudja)


- Szeretném ha jobb lenne a kapcsolatom de semmit nem teszek érte, inkább meghunyászkodok…
- Azt a látszatot keltem, hogy sok pénzem van, de közben a számlákat se tudom befizetni…
- Szeretném ha szép lenne a testem és egészségesen élni, de közben lusta vagyok tenni érte. stb..

Szóval hiába gondolunk másra, mint amit valójában megélünk és érzünk, mert a végén úgyis azt vonzzuk be, ami tudat alatt van.
DE tehetünk azért, hogy máshogy alakuljon. Ha például mindennap megvizsgáljuk a gondolatainkat, megláthatjuk hányadán állunk önmagunkkal, és élethelyzeteinkkel. Ha nem túl rózsás a helyzet akkor sem kell aggódni, főleg nem kell ostorozni magunkat, csak tegyük fel a kérdést, hogyha a jelen helyzet nem tetszik, milyen másikat választanánk szívesebben?

A képzelet ereje nagyon sokat segít abban, hogy behívjuk az életünkbe azokat a dolgokat, amiket szeretnénk megélni. Gondoljunk bele, ha el se tudjuk képzelni amit akarunk, hogy kaphatnánk meg az élettől?

Ezért jó ha napvégén elcsendesedünk, összegezzük a napunkat, ehhez képest elképzeljük mit szeretnénk változtatni,(akkor is ha jól telt, mert lehet még jobb) és a képzeletünket hívjuk segítségül. -Lásd a boldog párkapcsolatodat, a biztos anyagi helyzetedet, az izmos testedet, vagy bármit…. - Ha nagyon nem megy, ne „erőszakoljuk meg magunkat”, fogadjuk el, holnap próbáljuk újra.


FONTOS: Legyél TE az életed főszereplője! Teremtsd meg a valóságod és ne várd mástól a megoldást! Ne hibáztass mást, mert minden a te döntésed! Keresd meg mi az ami könnyít rajtad, használd mindennap és vedd a kezedbe az irányítást, és akkor se hagyd abba amikor nagyon jó, mert egyrészt még annál is lehet jobb, másrészt ha nem foglalkozol magaddal, visszazuhanhatsz a „depibe”.

site maker

Amikor már egy hete esik...

Már egy hete esik az eső… olyan nyomasztó. Észre sem vesszük, de ez egy nehezítő tényező a mindennapi „don't worry be happy” élethez. Nehezebben megy a reggeli kelés, a koncentráció, ingerültebbek vagyunk, és a másiktól várjuk a megoldást. (Mondjuk az utóbbit esős napok nélkül is)

Sok helyről azt kapjuk, hogy a belső fényre és szépségre koncentráljunk, ne az esőre…. Oké köszi! De mi van ha ez nem megy? Mi van ha attól, hogy ráfeszülök a belső békémre, még idegesebb leszek?! Sokszor mondtam, már hogy mindenkinek más segít, és mindenkinek a hitrendszerén múlik, hogy mitől lesz boldogabb, egészségesebb, gazdagabb…. Válassz egyet ami működik és csináld! Megosztom veletek, hogy én mit csinálok, talán segíthet azoknak akik hasonlóan gondolkoznak.

- Nálam ami mindent megalapoz, az a zene. A hangulatom esős, melankolikus, és talán ilyen zenét is kívánnék, de az még jobban lehúz. ( Vicces éneklős zenék, pl.: az örök kedvencem az oroszlánkirály-hakuna matata)


- Finom illatokkal veszem magam körül. Esszenciális olajokat párologtatok.


- Amikor van 30-40 percem, relaxálok. Madárcsicsergős, vagy tengerpartos zenét hallgatok a háttérbe. Csak becsukom a szemem és elképzelek egy olyan helyet ahol megnyugszok. Ez néha az erdő, néha egy tengerpart ahol napozok és érzem ahogy süt rám a forró nap, vagy egy madár hátán ülök és repülök össze-vissza.


-Ilyen helyzetekben, heti kétszer Bars kezelésre is járok, mert nagyon sokat segít.


Kívánom, hogy találjatok valamit Ti is ami segít, amikor legszívesebben az ágyban maradnátok!